Základní funkcionalita

Funkce dostupné ve všech tarifech ústředny

  • přehledné webové rozhraní umožňující plnohodnotné ovládání ústředny z libovolného počítače či chytrého mobilního telefonu
  • fronty operátorů
    • nastavitelné přepojení postupně nebo všichni najednou
    • operátorům lze přepojovat na VoIP telefon i na mobilní telefon
    • přihlašování a odhlašování operátorů stiskem tlačítka na telefonu, přes webové rozhraní, či zavoláním na speciální linku z mobilního telefonu
  • vizualiace front - zobrazení jednotlivých front a hovorů v nich čekajících v reálném čase
  • IVR menu s možností neomezeného počtu vnoření a návratem o krok zpět či na začátek
  • nahrání vlastních hlášek
    • přes webové rozhraní nebo přes telefon
    • přehrání libovolné hlášky místo vyzváněcího tónu
    • vlastní čekací melodie
  • volitelné přenesení čísla volajícího při přepojení hovoru na mobil
  • evidence zmeškaných hovorů s automatickým párováním při volání nazpět
  • hlasová schránka zasílající zprávy emailem
  • odlišné chování v pracovní a mimo pracovní dobu (+ více různých pracovních dob)
  • online výpis hovorů, přehled operátorů a jejich stav (přihlášený, odhlášený, hovoří)
  • rozhraní pro operátory
    • každý vidí jen své (a zmeškané) hovory
    • obrazovka "Můj hovor" - info o probíhajícím hovoru, možnost zapsat poznámky viditelné i ostatním operátorům
    • bez přístupu k nastavení ústředny
  • vytočení hovoru kliknutím ve webovém rozhraní
  • uložení kontaktů do adresáře a zobrazení jména při příchozím hovoru na displeji VoIP telefonu
  • možnost nastavení popisku ke kroku přepojení, který se zobrazí na displeji VoIP telefonu a navíc se natrvalo zaeviduje k hovoru a je podle něj možné vyhledávat
  • import kontaktů z xls/x, csv a ods
  • export seznamu hovorů vč. podrobností v csv

 

Doplňkové funkce

 Ceny jsou uvedeny jako měsíční platby pro jednotlivé tarify - Telfa 3 / Telfa 7 / Telfa 15 / Telfa 33 / Telfa 50 / Telfa 90 / Telfa UNI. Program Telfa NA MÍRU je nastavován individuálně. 

Nahrávání hovorů - archivace 90 dnů

T3 200 Kč | T7 400 Kč | T15 700 Kč | T33 1200 Kč
T50 1800 Kč | T90 3000 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je volitelná, až 90 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server.

 

Nahrávání hovorů - archivace 180 dnů

T3 400 Kč | T7 800 Kč | T15 1400 Kč | T33 2400 Kč
T50 3500 Kč | T90 6000 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je 180 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server.

 

Nahrávání hovorů - archivace 365 dnů

T3 600 Kč | T7 1100 Kč | T15 1950 Kč | T33 3300 Kč
T50 4900 Kč | T90 9000 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je 365 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server.

 

Řečový syntetizér

150 Kč za měsíc pro všechny tarify
S využitím řečového syntetizéru nemusíte hlášky namlouvat. Stačí napsat text, zvolit hlas a hláška se vygeneruje. K dispozici je v jazykových mutacích CZ (3 mužské a 3 ženské hlasy), SK (1 ženský hlas) a RU (1 ženský hlas).

 

Skupiny volajících

T3 200 Kč | T7 200 Kč | T15 0 Kč | T33 0 Kč
T50 0 Kč | T90 0 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

Umožňuje zařadit uložené kontakty do skupin a pro ty pak nastavit odlišné chování příchozích hovorů. Typické využití je např. skupina VIP zákazníků, kteří přeskakují úvodní výběr anebo Blacklist pro zablokovaní zlomyslných volání.

 

API

T3 300 Kč | T7 300 Kč | T15 300 Kč | T33 300 Kč
T50 0 Kč | T90 0 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

API umožňuje komunikaci externích aplikací s Telfou, od vytáčení a ukončování hovoru, přes načítání seznamu hovorů až po ovládání příchozích hovorů krok po kroku v reálném čase. Více informací o API naleznete zde.

 

Synchronizace s MS Exchange / Outlook.com / Office 365

T3 200 Kč | T7 300 Kč | T15 500 Kč | T33 750 Kč
T50 1100 Kč | T90 1500 Kč | Telfa UNI 2000 Kč 

Udržujte své kontakty synchronizované s Telfou. S touto službou uložíte kontakt pouze ve svém mobilním telefonu nebo v Outlooku a do pěti minut se objeví i v Telfě.

 

Spoj mě

T3 150 Kč | T7 200 Kč | T15 250 Kč | T33 300 Kč
T50 0 Kč | T90 0 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

S touto funkcí můžete někomu zavolat skrz Telfu, i když jste v terénu. Ze svého mobilu vytočíte své Telfa číslo a teprve pak číslo cílového účastníka. Utajíte tak své mobilní číslo skrytím za číslo pevné linky. Navíc máte hovor zaevidovaný a případně i nahraný.

 

Upozorňování na příchozí hovory

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 200 Kč | T33 250 Kč
T50 350 Kč | T90 450 Kč | Telfa UNI 0 Kč 

Telfa Vám pošle email po skončení hovoru, volitelně jen po zmeškaném. Umí posílat i nahrávky proběhlých hovorů ve formátu mp3 v příloze. Notifikace můžete filtrovat podle popisku hovoru a posílat je na různé emailové adresy.

 

Přepojení hovoru přes web

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 350 Kč
T50 450 Kč | T90 750 Kč | Telfa UNI 1200 Kč 

Umožňuje sofistikovaně přesměrovat aktuální příchozí hovor přes webové rozhraní Telfy.
Pouze zvolíte, jestli se má hovor přepojit na jiného uživatele, skupinu operátorů, opakující se část (to vám umožní hovor přepojit na jiné oddělení anebo třeba do hlasové schránky). Nebo můžete dokonce zadat libovolné telefonní číslo, na které chcete hovor přepojit. Jakmile s volajícím dohovoříte a hovor položíte, dojte k přepojení dle Vaší volby.
Navíc můžete pokyn k přepojení dát již ve chvíli, kdy hovor vyzvání na vašem telefonu. Následně hovor odmítnete a dojte k přepojení, aniž byste hovor zvedli.

 

Hosting SIM v GSM bráně

500 Kč za měsíc/ 1x SIM

Umístěte si vaše SIM karty k nám do GSM brány. Získáte tím tyto možnosti:

  • směrování odchozích hovorů přes SIM kartu s neomezeným paušálem ušetří za hovorné
  • přijímání a odesílání SMS přes webové rozhraní či API anebo z emailového klientu přes POP3/SMTP (dle typu použité GSM brány)
  • odesílání automatizovaných SMS zpráv volajícímu na základě jeho hovoru, nebo na libovolné jiné mobilní číslo

 

Pokročilé statistiky

T3 150 Kč | T7 250 Kč | T15 500 Kč | T33 1000 Kč
T50 1450 Kč | T90 1900 Kč | Telfa UNI 2500 Kč 

Získejte detailní přehled o provozu vašich hovorů. Pokročilé statistiky zobrazí součty příchozích, zodpovězených a zmeškaných hovorů po hodinách, dnech, týdnech či měsících. Díky tomu budete mít přehled o tom, kdy jsou největší špičky v hovorech, odkdy se vám zákazníci snaží dovolat a v jaké době je největší množství zmeškaných hovorů. Součty je navíc možné rozdělit podle délky hovoru a popisu přepojení. Reporty si můžete navíc nechat zasílat automaticky na email, a to denně, týdně nebo měsíčně. Aktuálně pro Vás navíc připravujeme grafy pro přehlednou vizualizaci nejdůležitějších údajů.

 

Chytré směrování odchozích hovorů

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 400 Kč
T50 700 Kč | T90 1100 Kč | Telfa UNI 1900 Kč 

Umožňuje u odchozích hovorů automaticky volit číslo, přes které se bude volat, a to buď podle předvolby anebo podle toho, na které číslo vám účastník naposledy volal. Výhodné zejména při použití čísel z více států na jednom telefonním přístroji anebo máte-li více čísel pro různý účel, které směrujete na jeden telefonní přístroj. Směrování se nastavuje pro každého uživatele (telefonní přístroj) zvlášť, což dává maximální flexibilitu nastavení.

 

Hláška u odchozího hovoru

T3 100 Kč | T7 200 Kč | T15 300 Kč | T33 400 Kč
T50 500 Kč | T90 800 Kč | Telfa UNI 1400 Kč 

Při odchozím hovoru přehraje po zvednutí cílovým účastníkem do hovoru hlášku. Vhodné například pro oznamování informace, že hovor je monitorovaný. Nastavuje se zvlášť pro každého uživatele.

 

Automatická volání

T3 300 Kč | T7 600 Kč | T15 900 Kč | T33 1450 Kč
T50 1900 Kč | T90 3400 Kč | Telfa UNI 6000 Kč 

Umožní nahrát seznam kontaktů a zavolat jim zvolenou hlášku.

 

Dialer - prediktivní vytáčení

T3 500 Kč | T7 1000 Kč | T15 1800 Kč | T33 3200 Kč
T50 4400 Kč | T90 7900 Kč | Telfa UNI 12000 Kč 

Šetřete čas svých operátorů! Naimportujte do Telfy seznam kontaktů ze souboru nebo přes API a přiřaďte jej na skupinu operátorů. Jakmile bude některý z operátorů volný, automaticky se na pozadí začne vytáčet kontakt, který je na řadě. Operátorovi se hovor spojí až ve chvíli, kdy je cílovým účastníkem hovor zodpovězený a neztrácí tak čas obvoláváním zákazníků, kteří hovor nezvedají nebo jsou obsazeni. Zahrnuje Automatická volání.

 

Hodnocení hovorů zákazníky

T3 350 Kč | T7 700 Kč | T15 1200 Kč | T33 1800 Kč
T50 2400 Kč | T90 3900 Kč | Telfa UNI 5500 Kč 

Zákazníkům, kteří hovořili s vašimi operátory, zavolá automaticky nazpět po nastavené době a položí dotaz na spokojenost. Zákazník odpoví stiskem klávesy 1-5. Výsledky jsou zobrazeny v přehledné tabulce s možností filtrovat podle operátora, rozmezí datumů nebo známky. U každého hodnocení je navíc přímý odkaz na nahrávku hovoru s operátorem. Nastavit se dá velké množství parametrů jako minimální doba hovoru zákazníka s operátorem, maximální počet hodnocení operátora za den a měsíc, doba za kterou se zákazníkovi volá a další. Zahrnuje automatická volání.

 

Operátorský kokpit

T3 500 Kč | T7 1000 Kč | T15 2000 Kč | T33 4000 Kč
T50 6000 Kč | T90 9900 Kč | Telfa UNI 12000 Kč 

Pokročilá aplikace pro operátory. Každý hovor vytvoří novou záložku a zobrazí podrobné informace o volajícím.
Napojeno máme např. na ZenDesk, připravujeme propojení se SugarCRM a na zakázku dokážeme vyvinout integraci s libovolným informačním systémem, který komunikuje s externími aplikacemi pomocí API.
Kromě načtení a zobrazení informací o volajících je možné z kokpitu zákazníkům posílat SMS zprávy, a to buď ihned nebo naplánovat odeslání na libovolné datum/čas v budoucnu.
K zákazníkům je dále možné ukládat poznámky a ty řadit do kategorií. Kategorie si sami vytváříte a ke každé z nich si můžete nastavit barvu, kterou se mají poznámky podbarvit. Veškerá historie poznámek se zobrazí okamžitě s příchozím hovorem.

 

Volba linky volajícím

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 400 Kč
T50 600 Kč | T90 900 Kč | Telfa UNI 1400 Kč 

Umožní volajícím pomocí klávesové volby zadat linku operátora nebo skupiny operátorů, kam chtějí spojit.

 

Pokračování podle výsledku přepojení

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 450 Kč
T50 750 Kč | T90 1200 Kč | Telfa UNI 2000 Kč 

S touto funkcí můžete nastavit rozdílné chování hovoru podle výsledku přepojení na operátora nebo skupinu operátorů. Telfa provede odlišnou událost když je operátor obsazený, nezvedá hovor nebo není přihlášený. Pro každou z těchto variant si můžete nastavit libovolné pokračování.

 

Historie stisknutých kláves

T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 150 Kč | T33 200 Kč
T50 250 Kč | T90 250 Kč | Telfa UNI 400 Kč 

Používáte-li v Telfě IVR menu s volbou oddělení stiskem klávesy anebo spojování na operátory volbou linky volajícím, tento doplněk Vám umožní ve výpisu hovorů zobrazit klávesy, které volající v průběhu hovoru zvolil a to včetně přesného času, kdy byly klávesy stisknuty.

 

všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%