Základní funkcionalita

Funkce dostupné ve všech tarifech ústředny

  • přehledné webové rozhraní umožňující plnohodnotné ovládání ústředny z libovolného počítače či chytrého mobilního telefonu
  • fronty operátorů
    • nastavitelné přepojení postupně nebo všichni najednou
    • operátorům lze přepojovat na VoIP telefon i na mobilní telefon
    • přihlašování a odhlašování operátorů stiskem tlačítka na telefonu, přes webové rozhraní, či zavoláním na speciální linku z mobilního telefonu
  • vizualiace front - zobrazení jednotlivých front a hovorů v nich čekajících v reálném čase
  • IVR menu s možností neomezeného počtu vnoření a návratem o krok zpět či na začátek
  • nahrání vlastních hlášek
    • přes webové rozhraní nebo přes telefon
    • přehrání libovolné hlášky místo vyzváněcího tónu
    • vlastní čekací melodie
  • volitelné přenesení čísla volajícího při přepojení hovoru na mobil
  • evidence zmeškaných hovorů s automatickým párováním při volání nazpět
  • hlasová schránka zasílající zprávy emailem
  • odlišné chování v pracovní a mimo pracovní dobu
  • online výpis hovorů, přehled operátorů a jejich stav (přihlášený, odhlášený, hovoří)
  • rozhraní pro operátory
    • každý vidí jen své (a zmeškané) hovory
    • obrazovka "Můj hovor" - info o probíhajícím hovoru, možnost zapsat poznámky viditelné i ostatním operátorům
    • bez přístupu k nastavení ústředny
  • vytočení hovoru kliknutím ve webovém rozhraní
  • uložení kontaktů do adresáře a zobrazení jména při příchozím hovoru na displeji VoIP telefonu
  • možnost nastavení popisku ke kroku přepojení, který se zobrazí na displeji VoIP telefonu a navíc se natrvalo zaeviduje k hovoru a je podle něj možné vyhledávat
  • import kontaktů z xls/x, csv a ods
  • export seznamu hovorů vč. podrobností v csv

 

Doplňkové funkce

 * ceny jsou uvedeny pro jednotlivé tarify rozdělené podle počtu operátorů viz. ceník - max. 5, 10, 20 nebo 60 uživatelů

Nahrávání hovorů

200 / 500 / 750 / 1500 Kč za měsíc*

Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je volitelná, max. 90 dní. V ceně služby je automatická archivace nahrávek na váš FTP server.

 

Řečový syntetizér

125 Kč za měsíc

S využitím řečového syntetizéru nemusíte hlášky namlouvat. Stačí napsat text, zvolit hlas a hláška se vygeneruje. K dispozici je v jazykových mutacích CZ (3 mužské a 3 ženské hlasy), SK (1 ženský hlas) a RU (1 ženský hlas).

 

Skupiny volajících

200 / 0 / 0 / 0 Kč za měsíc*

Umožňuje zařadit uložené kontakty do skupin a pro ty pak nastavit odlišné chování příchozích hovorů. Typické využití je např. skupina VIP zákazníků, kteří přeskakují úvodní výběr anebo Blacklist pro zablokovaní zlomyslných volání.

 

API

300 Kč za měsíc

API umožňuje komunikaci externích aplikací s Telfou, od vytáčení a ukončování hovoru, přes načítání seznamu hovorů až po ovládání příchozích hovorů krok po kroku v reálném čase. Více informací o API naleznete zde.

 

Synchronizace s MS Exchange / Outlook.com / Office 365

200 / 300 / 500 / 750 Kč za měsíc*

Udržujte své kontakty synchronizované s Telfou. S touto službou uložíte kontakt pouze ve svém mobilním telefonu nebo v Outlooku a do pěti minut se objeví i v Telfě.

 

Spoj mě

150 / 200 / 250 / 0 Kč za měsíc*

S touto funkcí můžete někomu zavolat skrz Telfu, i když jste v terénu. Ze svého mobilu vytočíte své Telfa číslo a teprve pak číslo cílového účastníka. Utajíte tak své mobilní číslo skrytím za číslo pevné linky. Navíc máte hovor zaevidovaný a případně i nahraný.

 

Upozorňování na příchozí hovory

150 / 200 / 250 / 0 Kč za měsíc*

Telfa Vám pošle email po skončení hovoru, volitelně jen po zmeškaném. Umí posílat i nahrávky proběhlých hovorů ve formátu mp3 v příloze. Notifikace můžete filtrovat podle popisku hovoru a posílat je na různé emailové adresy.

 

Přepojení hovoru přes web

50 / 100 / 200 / 0 Kč za měsíc*

Umožňuje sofistikovaně přesměrovat aktuální příchozí hovor přes webové rozhraní Telfy.
Pouze zvolíte, jestli se má hovor přepojit na jiného uživatele, skupinu operátorů, opakující se část (to vám umožní hovor přepojit na jiné oddělení anebo třeba do hlasové schránky). Nebo můžete dokonce zadat libovolné telefonní číslo, na které chcete hovor přepojit. Jakmile s volajícím dohovoříte a hovor položíte, dojte k přepojení dle Vaší volby.
Navíc můžete pokyn k přepojení dát již ve chvíli, kdy hovor vyzvání na vašem telefonu. Následně hovor odmítnete a dojte k přepojení, aniž byste hovor zvedli.

 

Hosting SIM v GSM bráně

500 Kč za měsíc/SIM

Umístěte si vaše SIM karty k nám do GSM brány. Získáte tím tyto možnosti:

  • směrování odchozích hovorů přes SIM kartu s neomezeným paušálem ušetří za hovorné
  • přijímání a odesílání SMS přes webové rozhraní či API anebo z emailového klientu přes POP3/SMTP (dle typu použité GSM brány)
  • odesílání automatizovaných SMS zpráv volajícímu na základě jeho hovoru, nebo na libovolné jiné mobilní číslo

 

Pokročilé statistiky

100 / 250 / 500 / 1000 Kč za měsíc*

Získejte detailní přehled o provozu vašich hovorů. Pokročilé statistiky zobrazí součty příchozích, zodpovězených a zmeškaných hovorů po hodinách, dnech, týdnech či měsících. Díky tomu budete mít přehled o tom, kdy jsou největší špičky v hovorech, odkdy se vám zákazníci snaží dovolat a v jaké době je největší množství zmeškaných hovorů. Součty je navíc možné rozdělit podle délky hovoru a popisu přepojení. Reporty si můžete navíc nechat zasílat automaticky na email, a to denně, týdně nebo měsíčně. Aktuálně pro Vás navíc připravujeme grafy pro přehlednou vizualizaci nejdůležitějších údajů.

 

Chytré směrování odchozích hovorů

100 / 150 / 250 / 400 Kč za měsíc*

Umožňuje u odchozích hovorů automaticky volit číslo, přes které se bude volat, a to buď podle předvolby anebo podle toho, na které číslo vám účastník naposledy volal. Výhodné zejména při použití čísel z více států na jednom telefonním přístroji anebo máte-li více čísel pro různý účel, které směrujete na jeden telefonní přístroj. Směrování se nastavuje pro každého uživatele (telefonní přístroj) zvlášť, což dává maximální flexibilitu nastavení.

 

Hláška u odchozího hovoru

100 / 150 / 250 / 400 Kč za měsíc*

Při odchozím hovoru přehraje po zvednutí cílovým účastníkem do hovoru hlášku. Vhodné například pro oznamování informace, že hovor je monitorovaný. Nastavuje se zvlášť pro každého uživatele.

 

Automatická volání

250 / 500 / 750 / 1250 Kč za měsíc*

Umožní nahrát seznam kontaktů a zavolat jim zvolenou hlášku.

 

Dialer - prediktivní vytáčení

500 / 1000 / 1500 / 2500 Kč za měsíc*

Šetřete čas svých operátorů! Naimportujte do Telfy seznam kontaktů ze souboru nebo přes API a přiřaďte jej na skupinu operátorů. Jakmile bude některý z operátorů volný, automaticky se na pozadí začne vytáčet kontakt, který je na řadě. Operátorovi se hovor spojí až ve chvíli, kdy je cílovým účastníkem hovor zodpovězený a neztrácí tak čas obvoláváním zákazníků, kteří hovor nezvedají nebo jsou obsazeni. Zahrnuje Automatická volání.

 

Hodnocení hovorů zákazníky

350 / 700 / 1200 / 1800 Kč za měsíc*

Zákazníkům, kteří hovořili s vašimi operátory, zavolá automaticky nazpět po nastavené době a položí dotaz na spokojenost. Zákazník odpoví stiskem klávesy 1-5. Výsledky jsou zobrazeny v přehledné tabulce s možností filtrovat podle operátora, rozmezí datumů nebo známky. U každého hodnocení je navíc přímý odkaz na nahrávku hovoru s operátorem. Nastavit se dá velké množství parametrů jako minimální doba hovoru zákazníka s operátorem, maximální počet hodnocení operátora za den a měsíc, doba za kterou se zákazníkovi volá a další. Zahrnuje automatická volání.

 

Operátorský kokpit

500 / 1000 / 2000 / 4500 Kč za měsíc*

Pokročilá aplikace pro operátory. Každý hovor vytvoří novou záložku a zobrazí podrobné informace o volajícím.
Napojeno máme např. na ZenDesk, připravujeme propojení se SugarCRM a na zakázku dokážeme vyvinout integraci s libovolným informačním systémem, který komunikuje s externími aplikacemi pomocí API.
Kromě načtení a zobrazení informací o volajících je možné z kokpitu zákazníkům posílat SMS zprávy, a to buď ihned nebo naplánovat odeslání na libovolné datum/čas v budoucnu.
K zákazníkům je dále možné ukládat poznámky a ty řadit do kategorií. Kategorie si sami vytváříte a ke každé z nich si můžete nastavit barvu, kterou se mají poznámky podbarvit. Veškerá historie poznámek se zobrazí okamžitě s příchozím hovorem.

 

Volba linky volajícím

50 / 100 / 200 / 450 Kč za měsíc*

Umožní volajícím pomocí klávesové volby zadat linku operátora nebo skupiny operátorů, kam chtějí spojit.

 

Pokračování podle výsledku přepojení

50 / 100 / 200 / 450 Kč za měsíc*

S touto funkcí můžete nastavit rozdílné chování hovoru podle výsledku přepojení na operátora nebo skupinu operátorů. Telfa provede odlišnou událost když je operátor obsazený, nezvedá hovor nebo není přihlášený. Pro každou z těchto variant si můžete nastavit libovolné pokračování.

 

Historie stisknutých kláves

100 Kč za měsíc

Používáte-li v Telfě IVR menu s volbou oddělení stiskem klávesy anebo spojování na operátory volbou linky volajícím, tento doplněk Vám umožní ve výpisu hovorů zobrazit klávesy, které volající v průběhu hovoru zvolil a to včetně přesného času, kdy byly klávesy stisknuty.

 

uvedené ceny jsou bez DPH 21%