Funkce dostupné ve všech tarifech ústředny
Ceny jsou uvedeny jako měsíční platby pro jednotlivé tarify - Telfa 3 / Telfa 7 / Telfa 15 / Telfa 33 / Telfa 50 / Telfa 90 / Telfa UNI. Program Telfa NA MÍRU je nastavován individuálně.
Nahrávání hovorů - archivace 90 dnů |
T3 200 Kč | T7 400 Kč | T15 700 Kč | T33 1200 Kč |
Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je volitelná, až 90 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server. |
Nahrávání hovorů - archivace 180 dnů |
T3 400 Kč | T7 800 Kč | T15 1400 Kč | T33 2400 Kč |
Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je 180 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server. |
Nahrávání hovorů - archivace 365 dnů |
T3 600 Kč | T7 1100 Kč | T15 1950 Kč | T33 3300 Kč |
Nahrány jsou všechny zodpovězené příchozí i odchozí hovory. Přístup k nahrávkám je přes webové rozhraní ze seznamu hovorů. Doba uchování nahrávek je 365 dní. V ceně služby je možnost automatické archivace nahrávek na váš FTP server. |
Řečový syntetizér |
150 Kč za měsíc pro všechny tarify |
S využitím řečového syntetizéru nemusíte hlášky namlouvat. Stačí napsat text, zvolit hlas a hláška se vygeneruje. K dispozici je v jazykových mutacích CZ (3 mužské a 3 ženské hlasy), SK (1 ženský hlas) a RU (1 ženský hlas). |
Skupiny volajících |
T3 200 Kč | T7 200 Kč | T15 0 Kč | T33 0 Kč |
Umožňuje zařadit uložené kontakty do skupin a pro ty pak nastavit odlišné chování příchozích hovorů. Typické využití je např. skupina VIP zákazníků, kteří přeskakují úvodní výběr anebo Blacklist pro zablokovaní zlomyslných volání. |
API |
T3 300 Kč | T7 300 Kč | T15 300 Kč | T33 300 Kč |
API umožňuje komunikaci externích aplikací s Telfou, od vytáčení a ukončování hovoru, přes načítání seznamu hovorů až po ovládání příchozích hovorů krok po kroku v reálném čase. Více informací o API naleznete zde. |
Synchronizace s MS Exchange / Outlook.com / Office 365 |
T3 200 Kč | T7 300 Kč | T15 500 Kč | T33 750 Kč |
Udržujte své kontakty synchronizované s Telfou. S touto službou uložíte kontakt pouze ve svém mobilním telefonu nebo v Outlooku a do pěti minut se objeví i v Telfě. |
Spoj mě |
T3 150 Kč | T7 200 Kč | T15 250 Kč | T33 300 Kč |
S touto funkcí můžete někomu zavolat skrz Telfu, i když jste v terénu. Ze svého mobilu vytočíte své Telfa číslo a teprve pak číslo cílového účastníka. Utajíte tak své mobilní číslo skrytím za číslo pevné linky. Navíc máte hovor zaevidovaný a případně i nahraný. |
Upozorňování na příchozí hovory |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 200 Kč | T33 250 Kč |
Telfa Vám pošle email po skončení hovoru, volitelně jen po zmeškaném. Umí posílat i nahrávky proběhlých hovorů ve formátu mp3 v příloze. Notifikace můžete filtrovat podle popisku hovoru a posílat je na různé emailové adresy. |
Přepojení hovoru přes web |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 350 Kč |
Umožňuje sofistikovaně přesměrovat aktuální příchozí hovor přes webové rozhraní Telfy. |
Hosting SIM v GSM bráně |
500 Kč za měsíc/ 1x SIM |
Umístěte si vaše SIM karty k nám do GSM brány. Získáte tím tyto možnosti:
|
Pokročilé statistiky |
T3 150 Kč | T7 250 Kč | T15 500 Kč | T33 1000 Kč |
Získejte detailní přehled o provozu vašich hovorů. Pokročilé statistiky zobrazí součty příchozích, zodpovězených a zmeškaných hovorů po hodinách, dnech, týdnech či měsících. Díky tomu budete mít přehled o tom, kdy jsou největší špičky v hovorech, odkdy se vám zákazníci snaží dovolat a v jaké době je největší množství zmeškaných hovorů. Součty je navíc možné rozdělit podle délky hovoru a popisu přepojení. Reporty si můžete navíc nechat zasílat automaticky na email, a to denně, týdně nebo měsíčně. Aktuálně pro Vás navíc připravujeme grafy pro přehlednou vizualizaci nejdůležitějších údajů. |
Chytré směrování odchozích hovorů |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 400 Kč |
Umožňuje u odchozích hovorů automaticky volit číslo, přes které se bude volat, a to buď podle předvolby anebo podle toho, na které číslo vám účastník naposledy volal. Výhodné zejména při použití čísel z více států na jednom telefonním přístroji anebo máte-li více čísel pro různý účel, které směrujete na jeden telefonní přístroj. Směrování se nastavuje pro každého uživatele (telefonní přístroj) zvlášť, což dává maximální flexibilitu nastavení. |
Hláška u odchozího hovoru |
T3 100 Kč | T7 200 Kč | T15 300 Kč | T33 400 Kč |
Při odchozím hovoru přehraje po zvednutí cílovým účastníkem do hovoru hlášku. Vhodné například pro oznamování informace, že hovor je monitorovaný. Nastavuje se zvlášť pro každého uživatele. |
Automatická volání |
T3 300 Kč | T7 600 Kč | T15 900 Kč | T33 1450 Kč |
Umožní nahrát seznam kontaktů a zavolat jim zvolenou hlášku. |
Dialer - prediktivní vytáčení |
T3 500 Kč | T7 1000 Kč | T15 1800 Kč | T33 3200 Kč |
Šetřete čas svých operátorů! Naimportujte do Telfy seznam kontaktů ze souboru nebo přes API a přiřaďte jej na skupinu operátorů. Jakmile bude některý z operátorů volný, automaticky se na pozadí začne vytáčet kontakt, který je na řadě. Operátorovi se hovor spojí až ve chvíli, kdy je cílovým účastníkem hovor zodpovězený a neztrácí tak čas obvoláváním zákazníků, kteří hovor nezvedají nebo jsou obsazeni. Zahrnuje Automatická volání. |
Hodnocení hovorů zákazníky |
T3 350 Kč | T7 700 Kč | T15 1200 Kč | T33 1800 Kč |
Zákazníkům, kteří hovořili s vašimi operátory, zavolá automaticky nazpět po nastavené době a položí dotaz na spokojenost. Zákazník odpoví stiskem klávesy 1-5. Výsledky jsou zobrazeny v přehledné tabulce s možností filtrovat podle operátora, rozmezí datumů nebo známky. U každého hodnocení je navíc přímý odkaz na nahrávku hovoru s operátorem. Nastavit se dá velké množství parametrů jako minimální doba hovoru zákazníka s operátorem, maximální počet hodnocení operátora za den a měsíc, doba za kterou se zákazníkovi volá a další. Zahrnuje automatická volání. |
Operátorský kokpit |
T3 500 Kč | T7 1000 Kč | T15 2000 Kč | T33 4000 Kč |
Pokročilá aplikace pro operátory. Každý hovor vytvoří novou záložku a zobrazí podrobné informace o volajícím. Napojeno máme např. na ZenDesk, připravujeme propojení se SugarCRM a na zakázku dokážeme vyvinout integraci s libovolným informačním systémem, který komunikuje s externími aplikacemi pomocí API. Kromě načtení a zobrazení informací o volajících je možné z kokpitu zákazníkům posílat SMS zprávy, a to buď ihned nebo naplánovat odeslání na libovolné datum/čas v budoucnu. K zákazníkům je dále možné ukládat poznámky a ty řadit do kategorií. Kategorie si sami vytváříte a ke každé z nich si můžete nastavit barvu, kterou se mají poznámky podbarvit. Veškerá historie poznámek se zobrazí okamžitě s příchozím hovorem. |
Volba linky volajícím |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 400 Kč |
Umožní volajícím pomocí klávesové volby zadat linku operátora nebo skupiny operátorů, kam chtějí spojit. |
Pokračování podle výsledku přepojení |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 250 Kč | T33 450 Kč |
S touto funkcí můžete nastavit rozdílné chování hovoru podle výsledku přepojení na operátora nebo skupinu operátorů. Telfa provede odlišnou událost když je operátor obsazený, nezvedá hovor nebo není přihlášený. Pro každou z těchto variant si můžete nastavit libovolné pokračování. |
Historie stisknutých kláves |
T3 100 Kč | T7 150 Kč | T15 150 Kč | T33 200 Kč |
Používáte-li v Telfě IVR menu s volbou oddělení stiskem klávesy anebo spojování na operátory volbou linky volajícím, tento doplněk Vám umožní ve výpisu hovorů zobrazit klávesy, které volající v průběhu hovoru zvolil a to včetně přesného času, kdy byly klávesy stisknuty. |
všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21%