TELFA - VIRTUÁLNÍ TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA

  • Chcete ušetřit za firemní hovory ?
  • Chcete mít absolutní přehled nad hovory v rámci firmy ?
  • Chcete, aby se zákazník dovolal vždy kompetentní osobě/zaměstnanci ?
  • Chcete mít vlastní ústřednu a přitom neutrácet peníze za zařízení či operátorku ?

 

Posuďte sami, jaký přínos v těchto ohledech může mít pro vaši firmu virtuální telefonní ústředna Telfa.

 

CO JE TELFA?

Virtuální telefonní ústředna Telfa Vám umožňuje mít profesionální zákaznickou linku či call centrum, jaké ještě donedávna nebyly menším firmám dostupné. Přináší veškeré funkce standardních “hardware“ telefonních ústředen a navíc poskytuje spoustu dalších výhod plynoucích z možnosti individuálního nastavení podle konkrétních požadavků klienta, popř. provázání na další software (Exchange, informační systémy atd.). To vše za více než příznivou cenu.

 

CO ZNAMENÁ VIRTUÁLNÍ TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA?

Znamená to, že si můžete nechat zaregistrovat vlastní číslo pevné linky (případně nechat převést vaše stávající), které se stane vaším call centrem konfigurovatelným přímo přes webovou stránku. Vy sami si pak jednoduše nastavíte, co uslyší lidé po vytočení Vašeho čísla. Například volajícího uvítáte a sdělíte mu, kam se dovolal. Dále ho necháte vybrat, do jakého oddělení chce přepojit a hovor se podle jeho volby přesměruje. Pokud volaný nezvedá telefon, nebo je již po pracovní době, může zákazník zanechat hlasovou zprávu, která Vám přijde na e-mail ve formátu mp3.

 

CO TELFA UMOŽŇUJE?

  • Mít jediné číslo, na kterém budou dostupní všichni pracovníci bez ohledu na to, kde se právě nacházejí.
  • Při odchozích hovorech volba nejlevnější cesty hovoru dle volaného čísla pro snížení nákladů.
  • Snížení nákladů při hovorech do zahraničí (volba nejvhodnějšího operátora, nebo možnost pořízení zahraničního čísla, přes které se hovory uskuteční).
  • Možnost sestavit víceúrovňové menu, které volajícímu přehraje základní informace a navede ho na osobu či skupinu odpovědnou za danou oblast.
  • Lze nastavit skupiny příjemců (operátorů) a určit, mají-li se vytáčet simultálně, postupně či dle délky neaktivity.
  • V případě nespojení hovoru lze nastavit automatické přesměrování na další kompetentní osobu či skupinu.
  • V případě nedostupnosti telefonního čísla lze ukládat hlasové zprávy a ty rozeslat emailem.
  • Nahrávat hovory a vést podrobné statistiky, z nichž lze např. zjistit průměrnou čekací dobu volajících, vytíženost příjemců atd.
  • Vytvoření skupin volajících (např. VIP zákazníci volají přímo, některé skupiny volajících jsou spojovány jen v určitém časovém rozmezí např. 7:00 - 18:00, atd.)
  • Snadná konfigurace přes webové rozhraní, VoIP, či propojení s gateway.
  • Možnost přiobjednat pozici v GSM bráně, kam lze umístit vlastní SIM kartu. Umožňuje volání v rámci paušálu (v rámci firmy zdarma). Vhodné pro spojení s techniky v terénu.
  • Volajícího či volaného lze přepojit do hlasové zprávy i akcí v průběhu hovoru. Velice vhodné pro zaznamenání důležitých údajů/úkolů. (Např. potřebujete-li na základě telefonátu vytvořit nabídku a poslat ji zákazníkovi, přepojíte se na vytvoření hlasového úkolu, k němuž se zaznamená číslo volajícího a úkol se předá zvolenému oddělení vaší firmy.)
  • Řečový syntetizér převede psaný text na nahrávku lidským hlasem jediným kliknutím. (Vhodné při vytváření menu a při krizových situacích, kdy je potřeba přehrát speciální informaci.)
  • Ovládání zvenčí pomocí tzv. API, které umožňuje těsnou integraci např. s Vaším zákaznickým systémem s minimálními náklady.

 

VÝHODY

Nemusíte kupovat ústřednu za vysoké desítky tisíc korun, naše řešení ji plně nahradí ve virtuální podobě. Veškerá konfigurace probíhá v řádu minut přes jednoduché webové rozhraní. Nezávislost na operátorovi - změníte-li poskytovatele hlasových služeb, Telfu si můžete ponechat. Lokačně nezávislé použití – kdekoliv ve světě se přes internet můžete připojit k vaší vlastní ústředně a telefonovat zcela zdarma v rámci firmy či za lokální sazby v rámci ČR.

 

CO POTŘEBUJI KE ZPROVOZNĚNÍ VLASTNÍ ÚSTŘEDNY

  • Nejjednodušším způsobem je zaregistrovat si zkušební provoz zdarma na adrese http://telfa.cz/zaregistrovat nebo nás kontaktovat a zažádat o přidělení telefonního čísla, případně převod Vašeho stávajícího.
  • Použít můžete stolní telefony, které se místo do telefonní linky připojí k přívodu internetu, nebo postačí do Vašeho počítače nainstalovat program, tzv. softwarový telefon, a s použitím sluchátek s mikrofonem telefonovat přímo z počítače nebo notebooku.
  • Vymyslet plán hovoru, tedy co se stane když se na číslo někdo dovolá. Nastavení do ústředny si následně můžete nastavit sami přes webové rozhraní, nebo si nechat vše nakonfigurovat od nás.
  • Chcete-li nechat nastavení na nás a nemít žádnou práci se zprovozněním služby, zavolejte nám na 840 666 777, sestavíme s Vámi plán hovoru, nainstalujeme potřebné vybavení a zaškolíme Vás i Vaše zaměstnance.

 

ZAŘÍZENÍ

 

Siemens Gigaset C530 IPSIEMENS GIGASET C530 IP

Bezdrátový telefon pro IP telefonii. Až 3 hovory zároveň, až 6 SIP účtů, barevný TFT display, volby vyzváněcích tónů, snadno ovladatelné uživatelské rozhraní.

Cena bez DPH: 1 952,00 Kč

 
 
 

Siemens Gigaset SL400 IPSIEMENS GIGASET SL400 IP

Bezdrátový telefon pro IP telefonii, kovové tělo, Bluetooth pro možnost použití bezdrátové handsfree sady. Až 3 hovory zároveň, až 6 SIP účtů, barevný TFT display, volby vyzváněcích tónů, snadno ovladatelné uživatelské rozhraní.

Cena bez DPH: 3 990,00 Kč

 
 

CISCO - SPA303-G2

3 IP LINKY, 2X ETH RJ45, LCD, Spolehlivý a snadno použitelný IP telefon. Podporuje 3 hlasové linky. Černobílý nepodsvícený LCD display se čtyřsměrným navigačním tlačítkem. Využití širokopásmového internetového připojení zajistí výjimečně zřetelný hlas. Telefon disponuje dvěma ethernetovými porty s integrovaným přepínačem.

Cena bez DPH: 1 862,00 Kč (vč. adaptéru)

 

CISCO – SPA508G

8 IP LINEK, 2X ETH RJ45, POE, LCD, Telefon IP s napájením z ethernetové sítě (PoE) firemní třídy s mnoha funkcemi. Podporuje 8 hlasových linek. Jednobarevný podsvícený LCD display se čtyřsměrným navigačním tlačítkem. Širokopásmový zvuk s nepřekonanou kvalitou hlasu a zdokonalené reproduktory. Telefon disponuje dvěma ethernetovými porty s integrovaným přepínačem a podporuje až dvě 32tlačítkové konzoly pro spojovatele.

Cena telefonu bez DPH: 3 446,00 Kč (vč. adaptéru)

 

CISCO – SPA509G

CISCO SPA509G je základní telefon, který je vhodný především pro manažery a administrátory, kteří ocení speciální tlačítka pro zrychlené volby, sdílené linky a využijí také možnost monitoringu linek. Telefon disponuje 12 linkovým podsvíceným monochromatickým displejem. Podporuje konferenční hovor, podržení hovoru nebo také blokování hovoru.

Cena telefonu bez DPH:4 076,00 Kč (vč. adaptéru)

 

Headset Plantronics HW261N/ A SupraPlus Wideband Bin

NC Profesionální headset k telefonům Cisco i Siemens se sponou přes hlavu. Plantronics SupraPlus® přináší telefonujícím profesionálům nové standardy pohodlného celodenního nošení a spolehlivosti. Zlepšená kvalita zvuku u posluchače, snadno nastavitelné rameno směrového mikrofonu NC (s funkcí potlačení okolního hluku) a stylový design. Frekvenční rozsah 150 Hz - 6800 Hz wideband. Molitanové návleky sluchátek. Headset má univerzální QD konektor pro rychlé odpojení, který lze pomocí redukce připojit k jakémukoliv telefonu.

Cena headsetu bez DPH: 3 525,00 Kč (vč. redukce)

 

Plantronics HW251/A

Headset Plantronics HW251/ A SupraPlus Monaural Headset

Řada náhlavních souprav Plantronics SupraPlus® přináší telefonujícím profesionálům nové standardy pohodlného celodenního nošení a spolehlivosti. K vyšší univerzálnosti náhlavní soupravy přispívá zlepšená kvalita zvuku u posluchače a snadno nastavitelné rameno směrového mikrofonu. Monaurální provedení (reproduktor na jedno ucho) vhodné do prostředí, kde osoby při telefonování zároveň potřebují hovořit s kolegy. Vylepšený širokopásmový zvuk pro srozumitelnější poslech, QD konektor pro rychlé odpojení.

Cena headsetu bez DPH: 2 626,00 Kč (vč. redukce)

 

 

 

 

 

JABRA GN 4110, mono

Lehká náhlavní souprava s jedním sluchátkem vhodná do středně hlučného prostředí. Krátké, otočné a nastavitelné raménko. Nastavitelná spona přes hlavu a háček za ucho.
 
Cena headsetu bez DPH: 699,00 Kč
 
Plantronics Audio 310
Výjimečná přesnost hlasu v monofonním provedení (na jedno ucho). Mikrofon s potlačením šumu. Snadno nastavitelná spona přes hlavu. Teleskopické a ohebné rameno mikrofonu pro přesné umístění.

 
Cena headsetu bez DPH: 299,00 Kč

 

 

CISCO Wireless phone IP7925G

Telefon s pestrou škálou funkcí pro hlasovou komunikaci na vysoké úrovni, řízení kvality přenosu (QoS) a zabezpečení. Určen pro uživatele v drsnějších pracovních podmínkách i pro běžné kancelářské využití. Mezi hlavní výhody a vlastnosti patří barevný 2“ LCD display, podpora Bluetooth, ochrana před prachem a politím vodou, splňuje armádní normu MIL-STD-810F odolnosti před pádem, dlouhá výdrž baterie (až 240 h. pohotovostní režim nebo 13 h. hovoru), vestavěný reproduktor pro hlasitý odposlech, výjimečná kvalita hlasu s podporou širokopásmových kodeků.

Cena bez DPH: 11 749,00 Kč (vč. baterie a adaptéru)

 

CISCO Wireless phone IP7921G

Telefon podporující IEEE 802.11a, b, g a normy, které umožňují zákazníkům využívat telefon v pásmu 2,4 GHz nebo 5 GHz, větší 2“ barevný displej (176 x 220 TFT), klávesy pro ovládání hlasitosti a tlačítko samostatné aplikace, který může podporovat Push-to-Talk přes Extensible Markup Language (XML), dlouhá výdrž baterie (200 h. v pohotovostním režimu nebo 15,5 hodin hovoru), výjimečná kvalita hlasu s podporou pro širokopásmový zvuk, všesměrová anténa pro lepší pokrytí RF, prvky bezdrátového zabezpečení.

Cena bez DPH: 10 777,00 Kč (vč. baterie a adaptéru)

 

SW ZOIPER + Sluchátka s mikrofonem pro VoIP

Místo stolních telefonů využijte softwarový telefon Zoiper pro naprostou minimalizaci nákladů spojených se zřizováním Vašeho callcentra. Při instalaci na přenosný počítač můžete telefonovat kdekoliv při dostatečné rychlosti internetového připojení.

Cena bez DPH: 220,00 Kč





DOKUMENTY KE STAŽENÍ

Vzor smlouvy

Podmínky přenositelnosti čísel