Propojení Telfy s Raynetem

Co umožňuje

Propojení Vaší virtuální ústředny Telfa s největším českým CRM systémem Raynet přináší potřebná a praktická řešení, po kterých obchodníci tolik volají.
Jedná se hlavně o jistotu, že každý příchozí či odchozí hovor bude zaznamenán a zpracován. K tomu slouží automatické upozornění na hovor v Raynetu ve chvíli, kdy Vám začne vyzvánět. V případě, že je volající v Raynetu nalezen, zobrazí se rovnou karta klienta a máte na očích veškeré informace o něm ještě před tím, než zvednete hovor. Pakliže není kontakt nalezen, zobrazí se možnost jedním kliknutím založit nový lead a kontakt.
Obdobně automatické upozornění vyskočí ve chvíli, kdy vytočíte hovor.

Další příjemnou funkcí, která ušetří mnoho času i práce je přímé vytáčení kontaktu jedním kliknutím přímo ve Vašem CRM řešení Raynet. Telfa v okamžiku vytočí hovor na jakýkoli Váš telefon, třeba i mobilní a spojí s klientem. Nehrozí tak chyba nebo zdlouhavé opisování čísel. Stejně tak může být o hovoru v CRM systému založen záznam a jak obchodník, tak i jeho kolegové a nadřízení mají dokonalý přehled o postupu obchodu i vztahů.

Samotná aktivace virtuální ústředny Telfa i CRM systému Raynet je dílem okamžiku, stejně jako jejich unikátní propojení. I jiné telefonní a komunikační systémy nabízejí různé integrace, jen Telfa ale umožňuje aktivaci během okamžiku několika kliknutími, jistotu bezproblémového provozu a uživatelsky přívětivé rozhraní, ve kterém si cokoli nastavíte jednoduše i sami v kteroukoli denní dobu.

Pro složitější nastavení je Vám samozřejmě k dispozici poradenská linka Telfy, nebo i placené profesionální konzultace a odborné zásahy.
 

Jak aktivovat

Máte již aktivní ústřednu Telfa?

Propojení vyžaduje mít aktivní účet ústředny Telfa a doplňkovou službu API.

Vygenerování API klíče

Ve webovém rozhraní Telfy:
- přejděte do sekce Uživatelé
- rozklikněte uživatele, kterému propojení nastavujete
- na konci sekce Přihlašování a práva klepněte na Zobrazit API klíče
- vygenerujte nový API klíč pro Raynet (vyberte v rozbalovací nabídce a klikněte na Generovat)
- zkopírujte si vygenerovaný API klíč do schránky

Nastavení propojení v Raynetu

Ve webovém rozhraní Raynetu:
- klepněte na uživatele (vpravo nahoře) a dále na Nastavení
- v levém menu klepněte na Uživatelské účty
- rozklikněte uživatele, kterému nastavujete propojení
- v levém sloupci poté klikněte na sekci Telefonní ústředna
- vyplňte následovně:
    HOST
    wss://server.telfa.cz:10443
    TENANT
    název Vaší CRM instance
    UŽIVATELSKÉ JMÉNO
    emailová adresa uživatele
    API KLÍČ
    vložte zkopírovaný API klíč z rozhraní Telfy
- stiskněte ULOŽIT

Vraťte se na základní obrazovku Raynetu a vlevo dole rozklikněte panel Tel. ústředna. Klepněte na Přihlásit. Pokud se zobrazí volba klapky a fronty, zvolte první možnou volbu a stiskněte PŘIHLÁSIT.
Název sekce Tel. ústředna se zabarví zelenou barvou a vše je připraveno k Vaší efektivní práci. Nyní si můžete vyzkoušet příchozí a odchozí hovory.