Propojení Vaší virtuální ústředny Telfa s největším českým CRM systémem Raynet přináší potřebná a praktická řešení, po kterých obchodníci tolik volají.
Jedná se hlavně o jistotu, že každý příchozí či odchozí hovor bude zaznamenán a zpracován. K tomu slouží automatické upozornění na hovor v Raynetu ve chvíli, kdy Vám začne vyzvánět. V případě, že je volající v Raynetu nalezen, zobrazí se rovnou karta klienta a máte na očích veškeré informace o něm ještě před tím, než zvednete hovor. Pakliže není kontakt nalezen, zobrazí se možnost jedním kliknutím založit nový lead a kontakt.
Obdobně automatické upozornění vyskočí ve chvíli, kdy vytočíte hovor.
Další příjemnou funkcí, která ušetří mnoho času i práce je přímé vytáčení kontaktu jedním kliknutím přímo ve Vašem CRM řešení Raynet. Telfa v okamžiku vytočí hovor na jakýkoli Váš telefon, třeba i mobilní a spojí s klientem. Nehrozí tak chyba nebo zdlouhavé opisování čísel. Stejně tak může být o hovoru v CRM systému založen záznam a jak obchodník, tak i jeho kolegové a nadřízení mají dokonalý přehled o postupu obchodu i vztahů.
Samotná aktivace virtuální ústředny Telfa i CRM systému Raynet je dílem okamžiku, stejně jako jejich unikátní propojení. I jiné telefonní a komunikační systémy nabízejí různé integrace, jen Telfa ale umožňuje aktivaci během okamžiku několika kliknutími, jistotu bezproblémového provozu a uživatelsky přívětivé rozhraní, ve kterém si cokoli nastavíte jednoduše i sami v kteroukoli denní dobu.
Pro složitější nastavení je Vám samozřejmě k dispozici poradenská linka Telfy, nebo i placené profesionální konzultace a odborné zásahy.